Susan Hofs

Neuromarketing? Beïnvloedingspsychologie? Nudging? Als communicatieprofessional ben ik gefascineerd door ons brein. Begrijpen hoe het werkt maakt je marketing een stuk effectiever.

 

Over mij

In 2006 startte ik het bedrijf ‘Organisatiepartner’. Het aantal evenementen dat ik mocht organiseren- vooral rond het thema duurzaamheid- groeide snel, net als het aantal medewerkers. De formule? Klanten en hun bezoekers konden altijd rekenen op een creatief concept, onverwachte sfeer en een persoonlijk tintje. Langzaamaan kregen communicatieprojecten de overhand. De bedrijfsnaam veranderde daarom in 2016 in ‘De Campagnefabriek’. Het succes hield aan, het team groeide maar ondertussen ging het knagen. Ik miste mijn vrijheid. In plaats van een bedrijf managen wilde ik weer pionieren en vakinhoudelijk aan de slag.

 

Onderstroom in communicatie

In 2018 besloot ik alleen verder te gaan. Er ontstond ruimte om me te verdiepen in wat me altijd al fascineerde en wat ik onbewust al vaak toepaste: de onderstroom in communicatie. Juist daarin vind je de aspecten die zoveel invloed hebben op ons gedrag. Door gebruik te maken van de kennis van het onderbewustzijn maak je het verschil in je marketing.

 

Beïnvloedingspsycholoog

Om al mijn kennis van de kracht van ons brein en onderbewustzijn verder te professionaliseren volg ik diverse opleidingen. Zo hoop ik mijzelf eind 2020 officieel beïnvloedingspsycholoog te mogen noemen.

 

Maken we het samen  vrolijker, gezonder of duurzamer?

Ik sta voor creativiteit en daadkracht, aangevuld met een bijzondere mix van kennis, intuïtie en ervaring. Graag maak ik het verschil bij jouw projecten en campagnes. Vooral als die de wereld een beetje vrolijker, gezonder of duurzamer maken.

 

neem contact met me op

Wil je meer weten of kennismaken? Neem dan vrijblijvend contact op:

contact