Communicatiespecialist

Je wilt iets in beweging zetten. Jouw boodschap, jouw product of dienst moet in het oog vallen. Precies bij de goede mensen. Maar hoe pak je dat aan?

 

De jonge, populaire wetenschap neuromarketing onderzoekt hoe ons brein reageert op marketingprikkels. Zo is er steeds meer bekend over de zogenaamde ‘belonings- en angstknoppen’ in ons hoofd. De technieken om ons gedrag onbewust te veranderen, zoals op deze foto, zijn talrijk.

 

Als beïnvloedingspsycholoog-in-opleiding maak ik gebruik van deze inzichten. Door kleine, simpele toevoegingen kun je als marketeer, overheid of ondernemer de juiste breinprocessen in gang zetten.

 

 

  • Positioneren van je boodschap, product of dienst.
  • Opstellen van een creatief marketing- en communicatieplan.
  • Advies over doelgroepen, communicatiemix en -uitingen mét extra onderscheidende touch.
  • Uitvoering of begeleiding van de uitvoering van de plannen.
  • Bepalen en/of bewaken van imago, tone of voice en huisstijl.

 

Heb jij al in beeld hoe je jouw inwoners, achterban of klanten bereikt?

neem contact met me op

Wil je meer weten of kennismaken? Neem dan vrijblijvend contact op:

contact